donderdag 9 mei 2013

Keep your head up

Wij mensen houden ons graag vast aan gedachten. Vroeger was dit al zo, toen meende men nog alles te kunnen verklaren via de ‘goden’. De oogsten waren mislukt, dus was de god waarschijnlijk boos op het volk. Offeren was dan de enige oplossing. Als het onweerde waren de goden boos. Tegenwoordig weten we in dat opzicht wel beter.

Echter, kijk eens wat er allemaal op Facebook verschijnt. Iedereen ‘liked’ foto’s en pagina’s met quotes en dergelijke uitspraken. Luister je muziek, dan let je waarschijnlijk ook wel op de gezongen/geschreeuwde/gerapte/gejankte teksten. Toch ben ik zelf een echte voorstander van quotes. Deze zetten je tot nadenken en kunnen je helpen positiever in het leven te staan. Of, zoals ik ooit ergens gelezen heb ‘quotes help you to get over pain, make you feel loved, make you smile & laugh & help you through those tough days when you think no one else knows what you’re going through’.
Mijn favorieten zijn hieronder te lezen, maar mocht je zelf ook inbreng hebben; post ze vooral bij reacties!
 

2 opmerkingen:

  1. Keep your face in the sunshine and you will never see the shadow, vind ik de mooiste.

    Deze vind ik ook leuk, ken je vast al van mij ;)
    Life is about taking risks, don't be afraid to jump.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Regina, die past dan ook perfect bij jouw blog he! :D

    BeantwoordenVerwijderen