vrijdag 31 mei 2013

Mystery revealed..

Vandaag houd ik het weer lekker persoonlijk. Jullie krijgen namelijk het detail uit mijn leven nog tegoed: EENDEN..!

Voor de mensen die me al kennen, weten dat het iets te maken heeft met mijn vriend. Al bijna 2.5 jaar zijn we samen. En al die tijd gaat het bij ons al over die beestjes. Eigenlijk is het verhaal op zich best saai (dat merk ik aan de reactie –lichaamstaal- van de personen aan wie ik het al verteld heb). Dus stel je er vooral niet teveel van voor, maar lach toch lekker mee om die leuke beestjes of die plastic baddingetjes.

Het begon ergens eind december 2010 – begin januari 2011. Wij zouden samen naar de film gaan en meneer had mij een filmpje laten zien over een stel wegwaaiende eenden:



 Toen wij naar de film gingen, was het spekglad op de weg. Aangezien geen van beiden een rijbewijs in zijn/haar bezit had, zijn we sportief gaan fietsen. Het was spekglad op de weg, dus moesten wij achter elkaar gaan fietsen. Toen maakte ik de ‘’lollige’’ (ja, nu komt de clue) opmerking: ‘je lijkt nu sprekend op de mamaeend die voorop liep in dat filmpje..!’. Ja, dat was het verhaal. Echter, heeft mijn opmerking hem nog de hele dag achtervolgd en is dit nooit meer weggegaan.

We zijn er eigenlijk alleen maar op verder gegaan. Van ‘echte’ eenden, is het verhaal getransformeerd naar badeenden. Inmiddels hebben wij al een mooie verzameling; badmat, zeeppomp, spaarpot, deurstopper, knuffel, kaarten, armbandje, ketting, loopeend, zeepjes, ringhouder en ga zo maar door. Ook hebben we al tig foto’s op onze harddisk staan met, jawel, eenden/badeenden.

Maar geef toe, eigenlijk zijn het beesten die je vaak tegenkomt, maar waar je nooit bij stilstaat. Terwijl het eigenlijk best leuke beesten zijn. Ze waggelen heel leuk en zwemmen gezellig achter elkaar aan. En wie heeft er als kind nooit de eendjes gevoerd..?
Precies! Wat een detail he!


Kijk dan!


 Zelfs in videoclips kunnen de 'lieve' beestjes een hoofdrol spelen:


En tot slot nog een foto uit de collectie..

5 opmerkingen:

  1. Hahah dat eerste filmpje! Heb je nooit laten zien ;o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. RAKAAA! hahaha ik herinner me dat filmpje nog wel :P Volgens mij liet je die eens zien tijdens een les kritisch denken :P Lief hoor :) Ik kan niet wachten naar de naam van jullie kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen