woensdag 15 mei 2013

Over mijn smaak valt te twisten

Ik ben standvastig en houd me eigenwijs aan mijn eigen mening. Dit is precies hetzelfde wat betreft mijn smaak. Het is misschien iets kleins, maar als ik dat niet zou doen, zou het groot kunnen uitpakken. Ze zeggen niet voor niets; van ruilen komt huilen. Datzelfde geldt ook voor de act van Anouk tijdens het songfestival. En zie daar; hoe haar kleine, standvastige mening ervoor zorgde dat zij in de grote finale kwam!


Ik zag gisterenmiddag de ‘rehearsal’ van Anouk op YouTube en ik was overtuigd; zij gaat de finale ab-so-luut níét halen. Het nummer vond ik al depressief, maar haar vertolking van een zoutzak op een podium maakte mijn mening compleet. En ik was niet de enige die er zo over dacht. Al sinds 'Birds' is uitgebracht, hoor je heel wisselende geluiden. De meeste daarvan waren negatief.

Anouk dacht daar echter heel anders over, toen deze negatieve geluiden haar bereikten. Ze had lak aan de mening van de wereld en meldde vol zelfvertrouwen dat zij die finale toch wel zou halen. Niemand geloofde haar.

Juist nu heeft Anouk iedereen overtroffen en hopen wij in de grote finale zaterdag ‘Netherlands; douze points’ te horen. Zo zie je maar weer; hoe groot klein kan zijn!

4 opmerkingen:

  1. Haha t kan, maar ik vind dat Anouk betere liedjes heeft. Ik gun het haar wel :)je intro is duidelijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik vind dat Anouk dan nog beter 'Girl' ofzo had kunnen zingen, dat zweept de zaal tenminste een beetje op. Maar ach, ze is door.. who cares!:P

      Verwijderen
  2. http://www.wtf.nl/kijkbuis/10946/enorm-badeendje-is-dood.html

    BeantwoordenVerwijderen