zondag 26 mei 2013

Will & Jaden Smith

Een beetje surfend op YouTube, kwam ik een video tegen van Will en Jaden Smith. Zij waren samen te gast bij een TV-show op de BBC. Ik vond het grappig om te zien hoe die twee samen plezier maakten en Will zijn liedje ‘Switch’ nog eens liet horen. Dat er daarna nog een hele dansshow te zien was, moeten jullie zelf maar bekijken..


Het enige wat ik nog over deze video wil zeggen, is dat je hier ook weer een les uit kunt halen; plezier is een van de grootste details uit ons leven. Vergeet dat niet!

3 opmerkingen:

  1. je hebt helemaal gelijk!!
    leuk filmpoje :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger was ik fan van Jaden, en ik vind hem nog steeds super leuk en hot! Het antwoord op je vraag welke camera ik gebruik is: LumixFZ45.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen