woensdag 12 juni 2013

Ken je woonplaats!

Ik ben een echt dorpsmeisje. Nee, geen stad voor mij. Ja leuk om een keer te gaan shoppen, maar ik ben toch altijd blij als ik weer terug kan naar mijn dorp. Klinkt het nu alsof ik een boerenmeisje ben? Dan heb je het mis! Ik ben houd juist van de afwisseling rust-drukte. Doe mij maar het gevarieerde.

Maar toch, ik wil het eigenlijk hebben over al het moois in jouw woonplaats. Het maakt niet uit of je uit de stad komt of juist vanuit een dorp. Het gaat erom dat je de details leert kennen en waarderen! Blijf je verwonderen over de dingen die je dagelijks ziet in jouw woonplek. Zo ben ik ook gaan kijken naar Nuenen (het van Gogh Dorp). Zij maken zich klaar om toeristen te ontvangen. Als bewoner zie je niet zo gauw meer wat er mooi is. Vandaar mijn verkenningstocht..













 
Zo zie je maar weer: met een gevarieerd standpunt en een open blik, kom je een heel eind!

8 opmerkingen: