vrijdag 14 juni 2013

Tyler & Jason

Een tijdje geleden schreef ik over de weg die Jason Derülo met zijn nieuwe hit aflegde. Nu keek ik gisteren op YouTube en vond ik een nieuw filmpje. Hierbij weer een detail over mij: mijn favoriete YouTube-artiest (Tyler Ward) heeft een cover met Jason opgenomen!



In dit filmpje kun je een akoestische versie van The Other Side vinden. Echt gaaf om te zien dat een 'gewone' YouTube-artiest een 'grote' ster kan bereiken om een duet op te nemen!

Tyler Ward is een gemotiveerde, gitaar spelende artiest, die veel waarde hecht aan zijn fans. Bijna elke video worden zij bedankt voor alle steun en hij reageert ook echt op comments onder de clips op YouTube. Zo zie je maar weer: zie je fans niet alleen als een klein detail, behandel ze juist groots! Zij maken of breken jou.

Hetzelfde geldt voor merken. Zodra de consument niet meer in je gelooft, zie je je winst drastisch achteruit gaan. Mooie commercials helpen dan niet meer. Je moet investeren in je fans en ook naar ze luisteren. Bedenk je maar eens wat jij zou doen als je een klantenservice belt en je wordt slecht geholpen..

2 opmerkingen:

  1. Ik vind 't echt een prachtig liedje! En fans zijn zeker belangrijk! M'n baas zegt altijd 'wees maar lief voor de klanten, want zij betalen je loon' haha. :p

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    BeantwoordenVerwijderen