dinsdag 4 juni 2013

Staatsieportret van een Verderkijker

Bij mijn blog heb ik het doel om jullie mee te nemen in mijn perspectief van kijken. Iedere communicatieprofessional heeft zijn/haar eigen stijl. Met de naam Verderkijker wil ik refereren naar het gezegde 'verder kijken dan je neus lang is'. Veel details in ons eigen leven blijven onbewonderd en ongezien. Hier probeer ik juist de nadruk op te leggen; ik ga op zoek naar mijn eigen details.
Ik geef mijn Verderkijker door aan jullie, in de hoop dat iedereen aan de slag gaat.

 
In de foto is de rol van Verderkijker weggelegd voor de verrekijker. Deze doet namelijk precies wat een Verderkijker zou moeten doen: zien - selecteren - inzoomen - interpreteren - en vooral genieten! Dat is dan ook precies wat ik wilde laten zien; niet alleen ik kan een Verderkijker zijn. Het is aan jullie..!
 
Bedankt voor de foto's, Thibault! Check zijn YouTube kanaal ook meteen even..

4 opmerkingen: