Als de twee eendenfans (nee; we hebben geen obsessie, al lijkt het vaak wel zo) gingen we, gewapend met een spiegelreflexcamera, naar Son toe. De race bestond uit twee rondes; de eerste was voor bedrijven en de tweede voor particulieren. De bedrijvenbadeenden mochten bewerkt worden zodat je wist welk eendje bij welk bedrijf hoorde. Nathalie zou Nathalie niet zijn, als ze niet zou letten op de manier van bewerking en wat ik er als communicatieprofessional van vond.
Toen de eenden onze camera voorbij dobberden, schoten wij
natuurlijk honderden foto’s [352 om precies te zijn]. Meteen sprongen een paar
eenden er tussenuit. Zo moest ik erg lachen om een plaatselijk taxibedrijf; zij
hadden hun eend veranderd in een taxichauffeur inclusief taxi! En het zag er
prachtig uit!
Ook de Ikea-eend kreeg mijn voorkeur. Deze dreef voorbij op
een surfplankje. ‘’Binnenkort; surfen bij Ikea’’ prijkte als tekst op het zeil.
Hiermee spelen zij in op het feit dat tegenwoordig overal Wi-Fi te vinden is,
dus het bedrijf kan zelf ook niet achterblijven. Een leuke, kleine, maar toch
originele manier om het aan de wereld bekend te maken!
Ik wil ook een IKEA eend!
BeantwoordenVerwijderen