woensdag 22 mei 2013

Zelfkennis & Verandering

Ik ben weer een (enigszins slechte) eigenschap van mij tegengekomen. Ik kan namelijk soms iets omschrijven met écht teveel woorden.

Mijn blogthema heb ik veel te uitgebreid beschreven. Hierdoor viel de essentie van het gedeelte waarover ik eigenlijk blog, helemaal weg. Ook de naam ‘Hoe groot klein kan zijn’ is erg misleidend en te breed.
Ik ben hierop gewezen door mijn klasgenoten. Zij kennen mij natuurlijk al wat beter en dit heb ik ook al eerder gehoord tijdens andere lessen en feedbackmomenten.


Hoe groot klein kan zijn ga ik bij deze hernoemen naar ‘Verderkijker’.  Ik zie mezelf als een soort verrekijker; ik zie dingen, zie daarin nog meer en ga daarop inzoomen. Hierin ontrafel ik de kleine details en feiten.
Zo zie je maar weer dat je open moet staan voor feedback en de kleine details bij jezelf niet uit de weg moet gaan. Omarm je kenmerken en verander als je niet anders kan!

2 opmerkingen:

  1. Heel goed, al vind ik de naam 'hoe groot klein kan zijn' juist echt prachtig.

    Verderkijker, boekenweek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je intro, top! Helemaal duidelijk, leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen