vrijdag 7 juni 2013

Ik zonder mij

Een zelfinterview. Leer mij en mijn details kennen.

Vertel eens een detail over jezelf dat..

..handig is om te weten?
Ik kan heel koppig zijn. Je moet mij vaak zien te overtuigen van een ander standpunt. Wat dat betreft kan ik soms een moeilijk persoon zijn. Van de andere kant is het ook goed: ik sta wat dat betreft stevig in mijn schoenen. Ik weet wat ik wil en daar houd ik me ook aan.

..nutteloos is?
Ik heb een ‘wiebelvoetje’. Zonder dat ik het merk ben ik met mijn voet aan het wiebelen. Vaak omdat ik muziek in mijn hoofd heb, maar soms ook ‘random’. Eigenlijk bestaat er geen betere uitleg voor. Trouwens wel een faal: ik heb al regelmatig mijn scheenbeen tegen een tafel gestoten, omdat ik te hard wiebelde.

..nu bij je opkomt?
Ik word snel bruin in de zon. Haha, lekker belangrijk. (hoewel.. de zomer komt eraan, dus ik ben buiten te vinden!)

..dierbaren bij jou opmerken?
Ik heb een ‘neusje’. Althans, zo wordt het in mijn directe omgeving genoemd. Als ik ergens om moet lachen, of gewoon plezier heb, dan trek ik mijn neus een beetje op. Dit zie ik later ook altijd terug op foto’s.
..niks te maken heeft met je blog?Ik ben een lekkerbek. Ik vind het leuk om nieuwe gerechten te leren kennen. Ik wil altijd alles proeven. Dat begon overigens vroeger al: ik was een jaar of 4. We hadden een familiedag en waren ergens in Zeeland. We zaten op een terrasje wat te drinken, toen ik naar de andere tafels zat te kijken. Daar zat een echtpaar mosselen te verorberen. Ik vroeg aan mijn moeder: 'lust ik dat ook mama?'. Het echtpaar zag mij kijken en vroegen of ik wilde proeven. Ik knikte driftig ja. Nadat ik er eentje geprobeerd had, vroegen ze 'was het lekker?'. Ik knikte ja. 'Wil je er nog een?' waarop mijn antwoord een dikke nee was. Blijkbaar vond ik het toch niet zo lekker..
 
Willen jullie nog meer van mij weten? Comment hieronder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten